Saturday, 23 November 2024

කැළණි විශ්ව විද්‍යාලයෙහි තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ මධ්‍යස්ථනය මගින් ලබාදෙන සේවාවන් පිළිබද ඇතිවන ගැටළු සදහා ඔබට මාර්ගගතව  (online) සහාය ලබාගැනීමට තොරතුරු තාක්ෂණ උපකාරක සහාය පද්ධතියක් https://ithelp.kln.ac.lk/ පිහිටුවා ඇති අතර එමගින් කාර්යය මණ්ඩලයට හා සිසුන්ට තොරතුරු තාක්ෂණ සේවාවන් පිළිබද ඇතිවන ගැටළු (usernames, passwords, and accessing CAL, WiFi, Zoom, Kelani Mail, VPN, Office 365, Azure portal, etc) සදහා වැඩ කරන දිනවලදී පැය 24 ක් ඇතුළත්, සති අන්ත සහ නිවාඩු දිනවල අපට පැය 48 ක් ඇතුළත ඔබගේ ගැටළු වලට විසඳුම් ලබා දීමට අපට හැකි වේ.

 

If you have any problems relating to your usernames, passwords, and accessing CAL, WiFi, Zoom, Kelani Mail, VPN, Office 365, Azure portal, etc., please visit https://ithelp.kln.ac.lk/ and send us a request with relevant information. This will enable us to provide an expedite and better service to you. During working days we will be able to attend to your problems within 24 hrs. We may need up to 48 hours during weekends and holidays.

 

නව ප්‍රවේශ පත්‍රයක් විවෘත කරන ආකාරය. How to open a new ticket ?

ඔබට අපගේ සහාය අවශ්‍ය නම්, කරුණාකර නව ප්‍රවේශ පත්‍රයක් විවෘතකරන්න. ඔබගේ ගැටළුව තෝරාගෙන අවශ්‍ය තොරතුරු හැකිතාක් ලබා දෙන්න. ඔබේ ඉල්ලීම ඉදිරිපත් කළ පසු, අපි ඔබට ටිකට් අංකයක් සහිත විද්‍යුත් ලිපියක්එවන්නෙමු.

If you need our assistance, please open a new ticket. Choose your problem and give as much information as possible. After submitting your request, we will send you an email with a ticket number.

ඔබ විසින් නව ප්‍රවේශපත්‍රයක් විවෘත කල පසු අප ඔබ හා සම්බන්ද වනුයේ විද්‍යුත් තැපෑල මගිනි. එබැවින් ඔබට පරික්ෂා කල හැකි විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනයක් ඇතුලත් කරන්න. විශ්ව විද්‍යාලීය විද්‍යුත් තැපෑල පරික්ෂා කිරීමට මුරපද අමතකනම් එය ඇතුලත් කිරීමෙන් වලකින්න.

 

We will contact you by email once you open a new ticket. So enter an email address that you can check. If you forget your password to check your university email, do not enter it.


පියවර 1

https://ithelp.kln.ac.lk/ Go to the web page වෙබ් පිටුව වෙත යන්න

 

පියවර 2

“Open a New Ticket” අවස්ථාවට යන්න.
Go to the “Open a New Ticket” step.

පියවර 3

ඔබට පරික්ෂා කල හැකි විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනයක් හා ඔබගේ නම ඇතුලත් කරන්න
Enter an email address that you can check and your name

නව ප්‍රවේශපත්‍රයක් විවෘත කල පසු අප ඔබ හා සම්බන්ද වනුයේ විද්‍යුත් තැපෑල මගිනි
We will contact you by email once you open a new ticket

පියවර 4

ඉන් අනතුරුව ඔබගේ ගැටළුව පහත යොමුවේ සඳහන් වේ නම් එයින් තෝරන්න. එහි නොමැතිනම් “Other Issues” යන්න තෝරන්න
Then select your problem from the below list. If your problem is not available in the list, select “Other Issues”

පියවර 5

ඉන් අනතුරුව දිස්වන පහත සඳහන් කොටසෙහි ඉල්ලා ඇති සියලුම විස්තර ලබා දෙන්න.
Then provide the all requested details in the following section.


සිංහල හෝ ඉංග්‍රීසි භාෂාව භාවිත කරන්න
Use Sinhala or English language


අවශ්‍ය ජයාරූප හෝ තිර රුව ලබාදෙන්න
Provide the required photos or screenshots

පියවර 6

මෙහි සඳහන් වන CAPTCHA පදය දී ඇති කොටුව තුල නිවැරදිව සඳහන් කරන්න.
Type the CAPTCHA text correctly in the given box.


පියවර 7

ඔබ ඉහත ලබා දුන් තොරතුරු අඩුපාඩු රහිත නම් Create Ticket යන්න ක්ලික් කරන්න
Click Create Ticket if the information you provided above, without any flaws.

* තරු සලකුණු යොදා ඇති තීරයන් සම්පූර්ණ කිරීම අනිවාර්යය වේ.

* It is mandatory to complete the columns marked with asterisks.

 


එවිට ඔබට තහවුරු කිරීමේ ඊමේල් ලිපියක් ඔබ ලබා දුන් ඊ මේල් ලිපිනයට ලැබෙනු ඇත.
Then you will receive a confirmation email to the email address you provided.

 

එසේ නොලැබුනේ නම් නැවත උත්සහ කරන්න.
If not, try again.


වැඩ කරන දිනවලදී පැය 24 ක් ඇතුළත්, සති අන්ත සහ නිවාඩු දිනවල අපට පැය 48 ක් ඇතුළත ඔබගේ ගැටළු වලට විසඳුම් සහිත විද්‍යුත් තැපැල් ලිපියක් එවනු ලබයි. අමතර තොරතුරු සැපයීමට අප විසින් එවනු ලබන විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනයට පිළිතුරු ලිපියක් (Reply) එවන්න.

We will send you an email with solutions to your problems within 24 hours on weekdays and 48 hours on weekends and holidays. Send a reply email to provide additional information.

 

Please note that the Faculty of Science has decided to commence online lectures for the 2nd Semester from Monday, 12 October 2020 in order to clear the backlog early as possible for the benefit of the undergraduates albeit COVID-19 pandemic. After the University reopens for the undergraduates, there will be a study leave break before commencing 1st Semester Examinations.

 

Dean/Faculty of Science

11 October 2020

To provide a better service we are planning to migrate student email to Microsoft Outlook platform from current Microsoft Exchange server. This enables us to provide a more reliable and secure service to users. Please note your email address will not change because of this. 

2nd, 3rd and 4th Year Students

We will complete the migration process on Wednesday and after midnight Wednesday, 7th October please visit outlook.com to access emails.

Use the same username and password you use to login to Office365/Azure (example: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

If you want to use your mobile phone/tab to access email, please follow instruction in the following link.

https://support.microsoft.com/en-us/office/set-up-office-apps-and-email-on-a-mobile-device-7dabb6cb-0046-40b6-81fe-767e0b1f014f?ns=olwacb&version=16&ui=en-us&rs=en-us&ad=us

 

1st Year Students

Please continue use what you use currently. (https://mail.kln.ac.lk/)

No change in username and password.

We are looking into some issues encountered by 1st year students when accessing their email.

 

ICT Centre would like to apologize for any inconvenience caused by this.

If you have any problems or need more information, https://ict.kln.ac.lk/index.php/services/students/kms or please visit https://ithelp.kln.ac.lk/ and send us a request.

 

වඩාත් ගුණාත්මක හා ආරක්ෂාකාරී සේවාවක් ලබාදීම සදහා ඔබේ ශිෂ්‍ය විද්‍යුත් තැපෑල දැනට භාවිතා කරන Microsoft Exchange server ඉවත් කොට  Microsoft Outlook platform භාවිතා කිරීමට අප සැලසුම් කර ඇත. මෙහෙදී ඔබගේ විද්‍යුත් ලිපිනයෙහි කිසිදු වෙනසක් සිදු නොවන අතර විද්‍යුත් තැපෑල පරික්ෂා කරන ආකාරය පමණක් වෙනස් වේ. 

මෙහි පළමු අදියර ලෙස 2 , 3 හා 4 වසර සිසුන් සදහා ඔක්තෝබර් 7 දින මධ්‍යම රාත්‍රී 12 න්  පසු ඔබගේ ශිෂ්‍ය විද්‍යුත් තැපෑල පරික්ෂා කිරීමට outlook.com යන වෙබ් අඩවියට පිවිස ඔබගේ විද්‍යුත් ලිපිනය (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) හා KelaniNet Password ඇතුලත් කර පුරනය වියහැක. (ගිණුම කුමක්ද යන්න තේරීමට සිදු වුවහොත් School provided account තෝරන්න)

පළමු වසර සිසුන් සදහා සේවාව භාවිතා කරන ආකාරය වෙනස් නොවන අතර පෙර පරිදි https://mail.kln.ac.lk වෙත ගොස් KelaniNet Id හා KelaniNet Password ඇතුලත් කර පුරනය වියහැක.

ඔබට කිසියම් ගැටළුවක් හෝ වැඩි විස්තර අවශ්‍ය නම් කරුණාකර https://ithelp.kln.ac.lk/ වෙත ගොස් අපට ඉල්ලීමක් එවන්න.

අදාල සියලු තොරතුරු අප https://ict.kln.ac.lk/index.php/services/students/kms හි පලකරනු ලබයි

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!